گزارش صعود یکروزه به قله پرآو به ارتفاع3405متر در تاریخ 18آبان96

ساعت 4ونیم صبح روز پنجشنبه مورخه18-8-96از خرم آباد حرکت کردیم ساعت 7ونیم به روستای چالابه رسیدیم ماشین را درب شکاربانی پارک کردیم .مسیر پاکوب را در پیش گرفته بعد ازیک شیب تند به بالای یک گردنه رسیدیم حدود10دقیقه روبه پایین حرکت کردیم تا به چشمه رسیدیم صبحانه را در کنار چشمه صرف نمودیم . ادامه مسیر را ابتدا در شیب ملایم وسپس درشیبی تند در پیش گرفته تا به گردنه ای دیگر رسیدیم دو تا خداقوت را درپیش داشتیم تا به پناهگاه برسیم سرانجام با تلاش بی وقفه دوستان وهمت آنان با وجود کوله های سنگین ساعت 13و45 دقیقه به پناهگاه رسیدیم بعداز دقایقی استراحت به مسیر ادامه دادیم . از اینجا به بعد مسیر به دو راه تقسیم می شود سمت راست مسیر قله و سمت چپ مسیر غارپرآو می باشد. ما مسیر قله را انتخاب کردیم ساعت15 روی قله بودیم . ساعت 18 به چشمه برگشتیم بعداز یک ساعت استراحت حرکت کردیم ودر ساعت 21 به پای کوه رسیدیم.

زمانبندی برنامه:

حرکت از پای کوه تاچشمه      2ساعت

حرکت از چشمه تا پناهگاه      3ساعت

حرکت از پناهگاه تا قله           40 دقیقه

کل زمان مفید بازگشت         4ونیم ساعت

صعود...
ما را در سایت صعود دنبال می کنید

برچسب : ارتفاعمتر, نویسنده : sooudo بازدید : 214 تاريخ : دوشنبه 22 آبان 1396 ساعت: 23:19